پیشنـهاد :)

+ نوشته شده در يكشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۶ توسط فاطمـه | بنویسید
فاطیما کیان
۰۱ شهریور ۹۴ , ۱۴:۴۵
صفحش رو باز کرده بودم قبل این پستت :)
ای به چشم :)

پاسخ :

:**
هامون هامون
۰۱ شهریور ۹۴ , ۱۸:۱۵

سلام به شما دوست عزیز

پیشنهاد جالب و زیبایی  بود

با تشکر

وبتون رو هم دوست داشتم :)

پاسخ :

مچکر :)
دیوانه ی نارنجی صفت ... !
۰۱ شهریور ۹۴ , ۲۲:۳۱
کی عضو شدی ؟ من نمیبینمت تو گروه چرا پس ؟

پاسخ :

هستم :|

دلخوشی های یک شهریوری
۰۳ شهریور ۹۴ , ۱۳:۳۴
سلام 
منم شهریوریم :)
این مسابقه هه خیلی خوبه من شرکت کردم :)

پاسخ :

همینطوره :)
فاطمه .ح
۰۷ شهریور ۹۴ , ۱۵:۵۹
دیده بودم تبلیغشو :-/

پاسخ :

:)
hamid vasheghani
۰۷ شهریور ۹۴ , ۱۶:۴۲
شرکت  میکنم بازم حتما.... چندتا  کتاب جدید دارم  که میخوام به این بهانه بخونمش

پاسخ :

چه عالی !
علی یاد
۰۹ شهریور ۹۴ , ۱۸:۵۵
ایول 
خواستم اولین نظر سایتت رو تو شهریور بدم
آخه منم شهریوری ام
به افتخارش 

پاسخ :

ممنونم :)
علی یاد
۰۹ شهریور ۹۴ , ۱۸:۵۵

چون می از خم به سبو رفت و گل افکند نقاب
فرصت عیش نگه دار و بزن جامی چند

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان