بدترینش

بدترین اتفاق ممکن میـتواند این باشد که نزدیکترین افراد به تو ، باورت نداشته باشند !

+ هرچند که دارم خیلی رفتار ها را ترک میکنم اما بعضی وقت ها خیلی دلم میخواهد بدبین باشم و بدجنس...

+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۷ توسط فاطمـه | بنویسید
آیه ***
۱۲ شهریور ۹۴ , ۲۰:۲۵
سلام
بدترین که نیست 
ولی میتونه اتفاق بدی باشه

پاسخ :

به نظرم بدترینه...
فاطمه سین
۱۲ شهریور ۹۴ , ۲۰:۳۶
بد ترینه

پاسخ :

:(
دختر کوچه پشتی
۱۳ شهریور ۹۴ , ۰۴:۱۱
سلـام دخترک شهریوری جان :*
اولا که ورود به ماهت با سیزده روز تاخیر مبارک کلی :))
بعد آقـا چق َ احساس دلتنگی میکنم واسه خودت و اینجا در لحظه ^_^ نمیدونم چرا هروخ میخوام بات حرف بزنم فکر میکنم کنکوری هستی امسال و میام اذیتت کنم یادم میفته سومی :| :))

فاطی پریشب خندوانه رو که دیدم یاد تو افتادم !
همونایی که زبان و ادبیات فارسی میخوندن و اینا :پی
هنوزم تصمیمش ُ داری که دیگه ، هوم؟
راستی خیلی خیلی مچکرم واسه گذاشتن لینک دانلود سیندرلا ! اولین فیلم بلندی بود که توو زندگیم دانلود کردم اونم چون دیدم سایت گلوری ِ فقط رفتم ی ِ سری بزنم ، دیدم اون تایم نت رایگانه و دیگه منم دانلودش کردم و کلی سرگرممون کرد :)) از اون موقع به بعد هر شب دارم فیلم دانلود میکنم :| واقعن که :| :))

پاسخ :

ای جونم :******
خیالت راحت هستم حالا حالاها:))))
اینستا رو ول کنم ، اینجا رو هستم :)))
آره میخوام ادبیات بخونم :)))
خوبه پس :)))
فاطیما کیان
۱۳ شهریور ۹۴ , ۲۰:۵۸
کاری کن باورت کنن

پاسخ :

به همین راحتی نیست...
رعنا **
۱۴ شهریور ۹۴ , ۰۰:۴۶
چقدر جالب....دقیقا عین همین نوشترو دوسال پیش من توی وبم گذاشته بودم.ّّشاید یکم با اب و تاب بیشتر...بهش زیاد اهمیت نده رفیق...ماهم هستن کسایی که نمیفهمیمشون...ولی حقیقت تلخیه...باید ندیدش گرفت...

پاسخ :

هـــِـــی....
parisa .A
۱۵ شهریور ۹۴ , ۱۰:۳۸
خوب:)
نیاز است گاهی...

پاسخ :

شاید...
معصومه
۱۶ شهریور ۹۴ , ۰۹:۵۲
سلام دختر شهریوری
یه سوال دارم چرا دیوونه ی نارنجی صفت وبو اینستاش رو پاک کرده؟
آدرس جدیدشو نداری؟

پاسخ :

نع...
از اسم وبش معلومه،دیوونه :))))
فـآطمـ ه
۱۶ شهریور ۹۴ , ۲۲:۴۲
با دیدن اسمت چند دقیقه ای نگاهم رو مانیتور وایستاد :)
اخه اسم و فامیل منم دقیقا همینه :)

پاسخ :

اسم و فامیلیمون خیلی زیاده رفیق :)
حنانه رحیمی
۱۸ شهریور ۹۴ , ۱۷:۵۹
هر چه قدر هم سخت باشه باید کاری کرد که باورشون شه

پاسخ :

:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان