ما کجای این جهانیم ؟

در یکی از پست های اینستاگرام ، عکسی از بازیگر سریال مورد علاقه ام را دیدم. از روی تگ عکس وارد پیجش شدم که تعداد فالوور هایش میخکوبم کرد. 930k فالوور رقم کمی نیست. از سر کنجکاوی اسمش را در گوگل سرچ کردم. حسابش را بکنیم یک ماه از من کوچکتر است. دختری با چشم و ابروی مشکی که دقیقا یک ماه از من کوچکتر است ، بازیگر و مدل آمریکاییست ، 930 هزار نفر طرفدارش هستند و از سال 2008 بیشتر از 17-18 فیلم بازی کرده است. اما من...؟ دختری چشم ابرو مشکی ساکنِ کشور جهان سومیِ ایران. نه طرفداری دارد نه بازیگر و مدل است. سال 2008 هم با مقنعه ی سفیدِ کج و کوله و کتاب دفتر هایش مدرسه میرفت و مدام در گوشش میخوانند که اگر بخوانی تهش فلان میشوی و بهمان میشوی...

+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۱ توسط فاطمـه | بنویسید
عرفـــــ ـــان
۲۰ آذر ۹۴ , ۲۰:۰۵
اگر این دختر آرامش داشته باشد و اون دختری که تو آمریکاس نداشته باشه !
بازم از این دختر از اون جلو ترِ دیگه ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان