لئو و دیگر هیچ :دی

راستش را بخواهید از دلم نیامد پُست برنده شدنِ بازیگر مورد علاقه ام را نگذارم و هیجاناتم را در خودم خفه کنم :)))

لئوناردوی عزیزم خوشحاااالم که گلدن گلوب رh بردی ^_^ واقعا حقت بود...

همین نیم ساعت پیش هم نامزدهای اسکار را معرفی کردند و تو هم نامزد شدی برای ششمین بار ! امیدوارم امسال اسکار هم ببری گرچه رقیب های بزرگی مثل مت دیمون داری...

+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۷ توسط فاطمـه | بنویسید
فاطمه .ح
۲۴ دی ۹۴ , ۱۹:۵۳
با عنوان خیلی موافقم! اصن عجیب!!

پاسخ :

:)
parisa .A
۲۵ دی ۹۴ , ۲۲:۲۹
:|
ایننننن؟ وااااااااااااایگ
نقش اول اون فیلم سه ساعتیه که ...

پاسخ :

سه ساعتیه دو تاس :دی
یکی تایتانیک
یکی گرگ وال استریت که من فکر کنم منظورتم همینه :)))
بعله همونه :دی
من خودم
۰۲ بهمن ۹۴ , ۱۹:۱۵
تو Inception که عالی بود

پاسخ :

عاااااااالی
zahra
۰۸ بهمن ۹۴ , ۰۱:۵۶
اون یکی وبت کو؟

پاسخ :

فعال نیست دیگه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان