وبلاگم یک ساله شد :)

یک سال از آن همه تب و تاب های مشکلات بلاگفا گذشت.نگاهم که افتاد به عمر وبلاگ فهمیدم امروز تولد وبلاگم است :) روزی که ناامید از بلاگفا وارد بیان شدم.درست است که هنوز آنقدر ها به بیان عادت نکرده ام ولی دوستش دارم. و خوشحالم بعد از این همه سال وبلاگنویسی ، مثل کسانی که رفتند و بلاگ های مظلومشان را تنها گذاشتند، ترکش نکردم و حتی سعی کردم آرشیو هر ماه را داشته باشم و ماهی این وسط جا نیفتد :)

تولدت مبارک رفیق :*

امیدوارم تا سال های طولانی تولدمان را با هم جشن بگیرم :)

سوم

خرداد

95

+ نوشته شده در دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۶ توسط فاطمـه | بنویسید
زهرا تبی
۱۹ خرداد ۹۵ , ۲۱:۲۱
وبلاگ تو یک ساله شدم برای من امرو ساخته شد :)
خوشحال میشم بیا وبلاگم فاطمه :*

پاسخ :

حتما عزیزم :*
hamid vasheghani
۰۵ تیر ۹۵ , ۰۹:۲۴
تبریک به امید بیست سالگی

پاسخ :

متچکرم :)
دالانِ ذهن
۱۳ تیر ۹۵ , ۱۴:۱۰
سلام
و عرض تبریک
و یک دانه سؤالِ فنّی:
چطور میتونم هدر قالب "سپید ساده"ی بلاگفا رو عوض کنم؟ همونطوری که توی بلاگفاتون قبلاً این کار رو انجام داده بودید... .
(با تشکر)
دالانِ ذهن
۱۵ تیر ۹۵ , ۱۴:۳۲
مشکل حل شد. ممنون :)
الف_لام _ناز :)
۱۷ تیر ۹۵ , ۱۷:۵۸
سالروز آزاد سازی خرمشهر :دی

پاسخ :

به به چه خوش یمن :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان