اگر از سوپرایز شدن خوشتان می آید...

اگر از سوپرایز شدن و هیجان خوشتان می آید این پست را بخوانید !

چند ماه پیش در اینستاگرامِ غزلناز خواندم که سایتی در ایران وجود دارد که هر ماه به صورت سوپرایزی برایتان کتاب می فرستند! بدین صورت که در سایت عضو میشوید، آدرس و مابقی اطلاعات را پر میکنید، به قسمت "سلیقه ی مطالعاتی" رجوع میکنید و آن را کامل میکنید ، بعد هم باید پول پداخت کنید. از 10 هزارتومان تا هر چند تومان که دلتان بخواهد. بقیه ی کار را هم بسپارید به دستِ سایت.آن ها بر اساس علایقتان و پولِ پرداختی کتابی را گزینش و ارسال میکنند. مینشینید در خانه و یک روز پستچی در را میزند و یک کتاب (یا بیشتر-بسته به درخواست خودتان-) تحویلتان می دهد. و شما صاحب کتابی میشوید که تا لحظه ی گرفتن از پستچی نمیدانستید چه عنوانی دارد!

شاید برایتان سوال ایجاد شود اگر ما کتاب را خوانده یا در کتابخانه مان داشته باشیم، چه کنیم؟ در آن صورت به سایت اطلاع میدهید، آن ها به شما میگویند از طرفشان این کتاب را به کسی هدیه دهید و پولتان به حسابتان باز میگردد یا اینکه میگویند کتاب را برایشان پس بفرستید و کتاب جایگزین برایتان ارسال میکنند. اگر سوال دیگری داشتید میتوانید از قسمت "اغلب میپرسند..."ِ سایت جوابتان را بگیرید.

از آنجا که ما در ایران از این مدل کار های هیجان انگیز کم داریم، همین سایت هم غنیمت است.

من سه ماه است که کتاب دریافت کرده ام. و خیلی راضی هستم. کاش دست به دست هم بدهیم و از این جور ایده های خوب استقبال کنیم.

نام سایت : جیره ی کتاب (www.jireyeketab.com )

در تصویر کتاب های دریافتی من را مشاهده میکنید :)

+ نوشته شده در دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۳ توسط فاطمـه | بنویسید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان