خوشبختی چیست؟

از پنجاه نفر مردم عادی یک سوال می پرسند "آخرین بار کی احساس خوشبختی کردی؟"

این ویدیوی 7 دقیقه ای که با کارگردانی علی مولوی ساخته شده، یک درس بزرگ به انسان می دهد؛ آن هم این است که خوشبختی تعریف دقیقی ندارد.همه اش برمی گردد به نگاه خودت. چند نفر می گویند که اصلا نمی دانند خوشبختی چیست و تا به حال تجربه اش نکرده اند و یک نفرِ دیگر می گوید همین الان که به گربه ی مجروحی کمک کرده، احساس خوشبختی کرده است.

ما آخرین بار کی احساس خوشبختی کرده ایم؟

من همین چند روزِ پیش. وقتی در اردوی مطالعاتی مدرسه، چشمم به برگ های رقصانِ درخت افرای جلوی پنجره افتاد و ناگهان وجودم سرشار از لذتی بی توصیف شد، گمان کردم که خوشبخت ترین دختر جهانم. شما آخرین بار کی خود را خوشبخت دانستید ؟

 

+ نوشته شده در يكشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۳ توسط فاطمـه | بنویسید
🍁 غزاله زند
۰۳ ارديبهشت ۹۶ , ۱۵:۴۶
امروز،وقتی از خواب بیدار شدم و‌ دیدم پای گچ گرفته‌ام،داره بهتر و بهتر میشه و کمتر درد داره و وجود پدر و مادرم که پیشم هستن و باهم شادیم، باعث شد حسِ خوشبختی خوبی داشته باشم :) 
خوشبختی معنای زیادی داره.کوچیک و بزرگ داره.همه میتونن احساس خوشبختی کنن،فقط باید خودمون بخوایم ;) 
(ویدیو قشنگ بود :)  

پاسخ :

چقدر قشنگ :)
احساس خوشبختی کنین همیشه ایشالا :*
ــ یاس ــ
۰۳ ارديبهشت ۹۶ , ۲۰:۳۳
چقدر متفاوت بود.یکی به بدست اوردنای بزرگش میگفت خوشبختی، یکی به ارامش لحظه‌ای که گذرونده بود...
ولی قشنگترین جمله واسه من اون بود که میگفت وقتی به گذشته و آینده فکر نمیکنم! زندگی در لحظه و لذت بردن 

من آخرین بار عصر بود، دراز کشیده بودم رو تخت، پاهامو تکه داده بودم به دیوار آلوچه میخوردم و از کتابی که میخوندم لذت میبردم


واقعا ممنونم بابت این فیلمی که گذاشتی، خیلی دوست داشتم

پاسخ :

دقیقا همین تفاوتش خیلی جالب بود...
مرسی که خوندین و ویدیو رو دیدین :*
نرگس سبز
۰۴ ارديبهشت ۹۶ , ۱۲:۳۵
خوشبختی شاید اصن چیز مهمی هم نباشه!

پاسخ :

شاید !
به هر حال نظرات متفاوته و قابل احترام :)
بانوچـ ـه
۰۵ ارديبهشت ۹۶ , ۱۲:۵۷
آدم به فکر میره... خدا رو شکر تازه فهمیدم چقدر خوشبختم :)

پاسخ :

چقدر عالی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان