سلام"بیان" !

یـک جور هایی همه دارند برمیگردند سر خانه و زندگیـشان...یه عده مانده اند در همین بیان و یه عده برگشتند به بلاگفـا.میدانم که دلم برایش تنگم میشود،حتی همین حالا هم دلم برایش تنگ شده است اما بلاخره یک جایی باید پا گذاشت بر این دلِ لعنتی ...

خودم را با قالب ساختن سرگرم کردم که درد از دست دادنِ آرشیوِ 19 ماهه ام از یادم برود ؛ حتی نمیدانم چقدر موفق بوده ام. هر چه هست،باید عادت کنم به اینجا ماندن ... باید بمانم و حداقل یک جایی از زندگیـم نشان دهم که میتوانم روی تصمیمم بمانم ...

نمیدانم ولی شاید یک روز دل بسته ی تو هم بشوم "بیان" جان ! کمی همراهم باش که غم از دست دادنِ وبِ بلاگفـایی ام را فراموش کنم...

+ نوشته شده در سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶ توسط فاطمـه | بنویسید
دختر حــَوا :)
۱۰ تیر ۹۴ , ۲۳:۴۷
شک نکن که به اینجام دلبسته میشی :) شاید خیلی بیشتر از بلاگفا

پاسخ :

امیـدوارم :)))
آدم ارغوانی
۱۱ تیر ۹۴ , ۱۶:۰۵
من که دوتا وبام کلا پرید!
تقریبا دوساله بودن هردوتاش...
ینی هروقت یادش میفتم...
اصلا دلم برا بلاگفا تنگ نمیشه...
اینجا رو خیلی بیشتر دوست دارم...

پاسخ :

میگن شاید برگرده...
ولی خیلی ضربه ی بدی بود:(
آدم ارغوانی
۱۱ تیر ۹۴ , ۱۶:۰۶
با اجازه لینک شدی :)

پاسخ :

شما خیلی وقتِ لینک شدی جانا :***
دیوانه ی نارنجی صفت ... !
۱۲ تیر ۹۴ , ۰۵:۰۴
خوب شد که اومدی اینجا ! اینجا عالیه :)

پاسخ :

خیلی خوبه ولی بهش عادت ندارم :(
دیوانه ی نارنجی صفت ... !
۱۲ تیر ۹۴ , ۰۵:۰۶
راستی فاطمه واسه منم قالب میسازی ؟ :( این قالب آماده های بیان خیلی خشنه ، خودمم بلد نیستم قالب ویرایش کنم
مرسی که خود جوش لینک کردی همه رو :)))
منم لینکیدمت :**

پاسخ :

هما جون ؛ راستش من خودمم خیلی مبتدی بلدم :)
ولی تا اونجایی که تونستم برات درستش میکنم...
فقط بهم بگو کدوم قالب رو دوست داری و دوست داری هدرِ قالبت چجوری باشه :*
میم.گـــ
۱۲ تیر ۹۴ , ۲۰:۳۰
اینجا خیلی بهتر از بلاگفاس من خودم دو تا وب اینجا دارک که یکیشون یک سالس و یکیشون چند ماهه :دی

پاسخ :

آدرس خودت که بلاگفاییه :)))
فاطـــمه نوروزی
۲۵ تیر ۹۴ , ۱۴:۵۹
قالب چجوری درست میکنی؟

پاسخ :

قالب درست نمیکنم فقط هدر رو عوض میکنم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان