هفته ی کتاب و کتابخوانی مبارک :)

به مناسبت هفته کتاب فرهنگ لغتی تدارک دیدیم، با ما همراه باشید.

کتاب: بهترین هدیه برای دوستان است، چون ۵۰ میل عطر بخواهی بخری حداقل دویست هزار تومان پیاده ای! ترکیب آن با فنجان قهوه و پاکت سیگار، ترکیب جذابی درخور عکس اینستاگرام ایجاد می‌کند.
کتابخانه: محلی فرهنگی برای تبادل اطلاعات بخصوص شماره تلفن.
ناشر: یه عاشق، یه شاعر، یه سرباز، قمارباز قمارباز قمارباز! ده و ده، نه و نه، یه هشتو گرفته به بازی سرنوشتو…
ناشر کتاب‌های کمک‌آموزشی: $$$$$
نویسنده: کسی که سه سال دنبال نوشتن می‌دود، ده سال دنبال گرفتن مجوز، ۳۰ سال هم دنبال پولش.
کتابفروشی: جایی که در آن لوازم‌التحریر، جینگیلی مینگیلی، گوشواره انار، از اینا که دسته‌اش رو می‌چرخونی آهنگ می‌زنه، پاکت ولنتاین، عرق کاسنی و کمی کتاب می‌فروشند.
کتاب درسی: والیوم ۵۰، تفنگ فیل‌کش و به جای ضربه به پشت سر با باتوم کاربرد دارد. مصداق عملی «کی از پشت کمرتو می‌خارونه؟»
هفته کتاب: هفته‌ای فرهنگی در بزرگداشت کتاب و کتابخوانی که در آن بازیگرانی که اینستاگرامشان را کتاب کرده‌اند، به کتابفروشی‌ها می روند تا امضا بدهند و سلفی بگیرند.

مسعود مرعشی

منبع : چیزنا دات آی‌آر chizna.ir

+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۰ توسط فاطمـه | نظرات

ما کجای این جهانیم ؟

در یکی از پست های اینستاگرام ، عکسی از بازیگر سریال مورد علاقه ام را دیدم. از روی تگ عکس وارد پیجش شدم که تعداد فالوور هایش میخکوبم کرد. 930k فالوور رقم کمی نیست. از سر کنجکاوی اسمش را در گوگل سرچ کردم. حسابش را بکنیم یک ماه از من کوچکتر است. دختری با چشم و ابروی مشکی که دقیقا یک ماه از من کوچکتر است ، بازیگر و مدل آمریکاییست ، 930 هزار نفر طرفدارش هستند و از سال 2008 بیشتر از 17-18 فیلم بازی کرده است. اما من...؟ دختری چشم ابرو مشکی ساکنِ کشور جهان سومیِ ایران. نه طرفداری دارد نه بازیگر و مدل است. سال 2008 هم با مقنعه ی سفیدِ کج و کوله و کتاب دفتر هایش مدرسه میرفت و مدام در گوشش میخوانند که اگر بخوانی تهش فلان میشوی و بهمان میشوی...

+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۱ توسط فاطمـه | نظرات
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان