بالاخره اومدی به خوابم :)

+ حـتی دیدنِ خوابت هم بـرام یک منبعِ انرژیِ :)

6 بعد از ظهـرِ

4 شنـبه

10 تیـرماه

94

"س"...

+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۸ توسط فاطمـه | بنویسید
فاطیما کیان
۱۰ تیر ۹۴ , ۲۲:۳۹
ای جان ^_^

پاسخ :

:)
آدم ارغوانی
۱۱ تیر ۹۴ , ۱۶:۰۱
عاشق آهنگیم که تو قسمت درباره وبت نوشتی...

پاسخ :

اونم عاشقِ توعه :***
دریا ...
۱۱ تیر ۹۴ , ۱۶:۰۱
خوشبحالت ک میادتوخوابت:)

پاسخ :

اولین بار بود ولی خیلی خوب بود :)
mehrzad
۱۱ تیر ۹۴ , ۱۷:۳۱
چه جالب اسم و فامیل شما با صمیمی ترین دوست من یکیه:))))

پاسخ :

"فاطمه نظری" اسمیِ که خیلی زیاده :)))
من خیلی شنیدم اسم و فامیلیم رو :)
نیمه سیب سقراطی
۱۲ تیر ۹۴ , ۱۳:۴۴
حس ملموسی برام داشت ^_^

پاسخ :

^____^
(حَ ـدیثهـ )
۱۴ تیر ۹۴ , ۱۲:۲۷
خیلی حس عه خوبی عه که کسی که دوسش داری عو تو خواب ببینی چون همونجوری میشه که میخوای :)
+لینکت کردم ببخشید دیر شد یکم!
+واسه یه مشکلی لاین و اینستاگرامم رو مجبور شدم که پاکـ کنم :( فعلا فقط از دنیای مجازی همین وبلاگ روو دارم :)

پاسخ :

آره خیلی خوبه ولی همیشه هم اونجوری که میخوای نیست...
+ قربونت عزیزم :* ولی متأسفانه بلاگفا اجازه نمیده که کاربرای بیان با آدرسشون بیان پست بذارن و بلاگفایی ها هم نمیتونن لینکشون کنن :(
+ پاک کردی ؟ عه...البته منم این روزا خیلی نمیرم اینستا ... خیلی حوصله ش روندارم...
(حَ ـدیثهـ )
۱۴ تیر ۹۴ , ۱۲:۳۲
فقط کاربرای بیان میتونن کامنت بزارن ؟ :دی
گفتم که لینکـ شدی و واسه یه مشکلی اینستا و لاینم و کلا همه چیو مجبور شدم پاک کنم :( فقط از دمیای مجازی همین وبلاگم مونده!
وبم http://thehadise.blogfa.com

پاسخ :

نه نه ... همه میتونن واسه بیان کامنت بذارن !
بیانی ها نمیتونن واسه بلاگفا کامنت بذارن :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان