از آن روزهای خوب !

پنـجشنـبه از آن روز های خوبِ نایاب بود.خـوشحال بودم،خیلی هم خوشحـال بودم...تا آنجا که حتی تشنگـی و گرسنگـی روزه را هم حـس نکردم و این برای منِ کم طاقت نشانه ی خوبی بود.خیلی وقت ها نمیشـود حس های فوق العاده را ، با زبان بیان کرد ... شاید حتی با تصـویر هم نشود اما حداقلش بیشـتر از متن میتوان همراهش بود :)

پنجشنبه ی رویایی من به روایتِ تصـویر :

بعد از دو هفته دیدارِ دوستِ صمیمی چه حسی دارد به نظرتان ؟  :)

رفتـه بودیم نشـرِ ثالث ...

جشنِ امضـای کتابِ بهاره رهنما بود (زنِ باران) ... سلفی ما با بهاره :))

امضـای بهاره برای من :

کـم بود ولی خـاطـره ی خوبی شد :)

+چـرا عنوان های من اینقدر مضحک است ؟ :|

+مرسی که همراهم هستید :* دوستتان دارم زیاد ! ^___^

+ شازده کوچولویـم "کلیک"

+ نوشته شده در شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۲۹ توسط فاطمـه | بنویسید
سمیرا ...
۱۳ تیر ۹۴ , ۰۲:۳۴
عههه کلی خوش ب حالتون :)

پاسخ :

ممنونم جانا :*
دیوانه ی نارنجی صفت ... !
۱۳ تیر ۹۴ , ۰۵:۰۵
چه خوووب :)))

پاسخ :

:)
فاطیما کیان
۱۳ تیر ۹۴ , ۰۸:۲۳
ای جانم این همه خوشبختی رو ببوس و خوش باش ^_^

پاسخ :

:*****
سما
۱۳ تیر ۹۴ , ۱۶:۳۱
ای جانم خوشحالم که خوش گذشته:)
منم این روزام همه ش پای تبلت میگذره اصن اون تابستونی که نه ماه منتظرش بودم نیست..حوصلم سر میره همه ش بعد عصابم خرد میشه:|
امیدوارم از بعد ماه رمضون خوش بگذره واقعن-_-

پاسخ :

مرسی :*
آره امیدوارم...ولی من بالاخره ترس از تشنگی و گرسنگی رو کنار گذاشتم و میرم بیرون و کلاس ^__^
همین روزا احتمالن انقلابم میره :)
عرفـــــ ـــان
۱۳ تیر ۹۴ , ۱۷:۵۲
چقدر خوبه که اکثر هنرمندامون مغرور نیستن..

پاسخ :

بعله واقعن خوبه :)
ایشون فوق العاده مهربون بودن...
حدودا سه هفته پیش جشن امضای کتابِ صابر ابر بود ...
و منم رفته بودم....نمیدونید چقدر آقا بود :)
حتی برای عکس انداختن ها به احترام طرفدار هاش بلند میشد و می ایستاد :)
زَریـچ
۱۴ تیر ۹۴ , ۰۱:۱۹
اِهم اِهم . .
مفتخرم که اولین کامنت رو با این اسم دارم برای دخترک شهریوری مینویسم ^_^ لازم بگم دختر کوچه پشتی هستم؟ :دی
بح بح . .
حال نابتون رو خریداریم خانوم :)
سلفی ــشونو :))
کم بود؟ نه واقعاً کم بود؟
اینهمه رفته خوش گذرونی میگه کم بود :| :دی
فاطی جانم آدرس جدید رو برات گذاشتم همینجا .
فقط تا دیدی خواهشـاً فحشم نده -_-
یا نه اصن بیا منو بزن !
آخه ی ِ آدم چقدر میتونه احمق باشه؟ :| :))
من حتی اینجا هم اومدم ، وبلاگ ساختم و نوشتم ولی منتهی راستیاش خیلی پیچیده بود ، در حدئ و توان آی کیو یِ من نبود :))
بعد اینکه من هرچی سعی کردم لینکت کنم نشد . هی از قسمت پیوندها ناپدید میشد لینک وبت . نمیدونم شاید بلاگفا و بیان خصومت شخصی دارن که ما در جریان نیستیم :/
دیگه اینکه اینجا اِموجی نداره؟ ای بابا :دی
قربـــــانت :*

پاسخ :

آخ که من قربونِ کامنت هات برم :*
اینکه گفتم کم بود منظورم عکسا بودن جانا :)
اینجا یکم سخته ... خودمم خیلی باهاش ور رفتم تا یاد گرفتم :)))
وب جدیدت حساااااابی مبارکککک :)))
مدیریت خیلی خیلی محترمِ بلاگفا ( :| ) نمیذاره که کاربرای بیان با آدرسشون کامنت بذارن یا حتی بقیه بتونن لینکشون کنن :| حتی تو پُست ها هم آدرس بیان رو بذاری وبلاگت رو حذف میکنه O_o
اموجی نداره :( قراره بذارن البته ... اما میخوان وقتی اموجی بذارن که سیستمشون بتونه وبلاگ های زرد ( وب های بیخود و غیرتخصصی ) رو شناسایی کنه :) ( مثلن خیلی پیشرفته س:)))) )
آزیش
۱۴ تیر ۹۴ , ۰۳:۱۹
چه خوب ست دیدار دوست بعد از مدت ها :*

پاسخ :

خیلی :)
سما
۱۴ تیر ۹۴ , ۱۲:۰۱
من از فردا کلاس زبانم شروع میشه وای اصن حوصله ندارم برم:|اونم سه روز در هفته-_-
من از ترس گشنگی و تشنگی نیس،گرما قشنگ عصابمو بهم میریزه:|
فک کنم مرداد بهتر باشه،دوم عقد داییمه چهارم کنسرت سیروان دعا کن خاله م راضی شه بریم:|
بعد دوباره دعا کن یه مسافرت شمالم بریم که دلم خیلی تنگه واسه دریا:(
خب بهتر نیس آدمای پیازی رو بندازی بیرون از زندگیت؟

پاسخ :

گرما توی مرداد ماه بدتره >_<
حتما میری کنسرت و خیلی هم بهت خوش میگذره :*
وای نمیدونی چقدر دلم دریامیخواد...
+همیشه هم اینقدر آسون نیست بیرون انداختنِ آدمای پیازی از زندگیت !
عرفـــــ ـــان
۱۴ تیر ۹۴ , ۱۳:۴۶
خدا حفظشون کنه..

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان