مثال خیلی هاست "از دل برود هر آن که از دیده رود ! "

از آن زمان که انگـشتانم به نوازشِ کیبورد عادت کـردند و دلم به لایک عکس های اینستاگرامم خوش شد ؛ گلدان هایم پژمرده شدند و لذتِ لمسِ برگِ تازه جوانه زده شان از یادم رفت...
هر چه که باشـد آن ها بهتر از ما انسان ها محبـت را میفهمند ...
ایـن ماییم که لَـم داده ایم روی مُبل و از پُشت این صفحه های سخت برای هم شکلک قلب میفرستیم و اظهارِ دوست داشتن میکنیم ... عکس های هم را لـایک میکنیم بدون آن کـه ذره ای به آن علاقه داشته باشیم ... کجـای کاریـم ؟!
+ بالاخـره کارِ خودم را کردم ... تمامِ کانکت های دفتـرتلفن موبایلم را در لیستِ بلاک گذاشتـم و وای فای گوشی را خاموش کردم ... نمیدانم تا کِی قرار است بی خبر بگـذارمشان ... اما حداقل چند صباحی یک نفسِ راااااحت میکشم و به گلـدان هایم میرسم ... گدان هایی که میدانم مـعرفتشان بیشتـر از همه ی آن آدم های به ظـاهر "دوست" است...
+ منظـورِ اصلیم از این نوشته دوستانِ حقیقی ست که این روزا خودشان را برایت مجازی کرده اند...
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۹ توسط فاطمـه | بنویسید
دیوانه ی نارنجی صفت ... !
۱۵ تیر ۹۴ , ۰۷:۱۸
take it easy ...

پاسخ :

نه هُما...این سخت گـرفتن نیست ... نباید بذاریم این دنیای مجازی بین دوستی هایمان فاصله بندازه .... بین محبت هامون ...
عرفـــــ ـــان
۱۵ تیر ۹۴ , ۱۸:۴۹
فکنم این کلیپ رو از روی این پست شما درست کردن :)
http://goo.gl/rvi6X2
منم خیلی سعی میکنم خودمو از این دنیای مجازی دور کنم ولی همیشه نا موفقم !
دوباره بر میگردم به همین زندگی مجازی ...
تا وقتی یه جایگزین مناسب براش پیدا نکنم فکنم تلاشم بی نتیجه باشه !

پاسخ :

وای چقدر این کلیپ فوق العاده بود :)
مرسی :*
نمیشه که کاملا دور بود...ولی میشه که استفاده مونو کمتر کنیم ... منم تواین دو روز خیلی کلافه و سردرگم بودم ولی دارم عادت میکنم :)
عرفـــــ ـــان
۱۵ تیر ۹۴ , ۲۳:۴۳
منم بعضی وقتا استفادمو کم میکنم ولی باز با یک شیبِ ملایمی به حالت اول برمیگردم :)

پاسخ :

ای بابا :))))
نیمه سیب سقراطی
۱۶ تیر ۹۴ , ۰۱:۱۱
منم یه مدتی همه چی رو بستم و یه جوره راحتی روزگار گذراندم !
آدم یه وقتا زیادی دور و بر خودشو شلوغ میکنه ...

پاسخ :

آره دقیقا...
سما
۱۶ تیر ۹۴ , ۲۱:۲۰
میدونی فاطمه...
من حسابی وابسته ی اینستا و تلگرام و اینا شدم...
این روزا بهم ثابت شده دوستای مجازی خیلی باوفاترن..
مثلا یکی بعد چندسال اومد وبم و خیلی جالب بود که هنوز منو یادش بود 
ولی دوستای مثلا واقعیم...:|

پاسخ :

من اینو خیلی وقتِ پیش فهمیدم که معرفتِ دوستای مجازی بیشتره ... ولی از طرفی خیلی ها از اون مجازی ها هم فقط مجازیشون خوبه ... وقتی که حقیقی بشن خیلی متفاوت ترن ... اینو به چشم دیدم...
زَریـچ
۱۷ تیر ۹۴ , ۰۵:۴۸
شـِت !
متنفرم از این نوشته ـَت بس که داره حرف حساب میزنه . . .

پاسخ :

هـی...
مَـن
۲۱ تیر ۹۴ , ۲۳:۰۶
حرف دل بود ..

پاسخ :

...
دلارام
۱۱ مرداد ۹۴ , ۲۰:۲۱
کـــــــار خـــــــــــــــــوبی کردی مــــــــــن شایــــــد خیلی وخ باشـــــه که اینــــــــکارو کردمــــ ولــــِ گلــــدونی ندارمــــــ

پاسخ :

گلدون بهانه س...مهم خودِ کاره !
یک مردِ جدّی
۱۲ مرداد ۹۴ , ۱۷:۲۷
جالب مینویسید

پاسخ :

لطف دارید...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان