این بار تنهایِ تنها...

امسـال به خودم قول داده ام که هیـچ توقعی نداشته باشم.از هیچ کس.قول داده ام گریه نکنم بابت بی معرفتی ها.قول داده ام دلم نشکند از همه ی آن هایی که کنارم بودند اما فراموشم کردند.ممنونم از همه شان که یادم دادند گاهی حتی یک تبریکِ کوچک هم میتواند آدم را سرِ ذوق بیاورد اما دریغ کردنش هم میتواند آدم را خُرد کند. یادم دادند که بی معرفتی چطور دلِ آدم را میشکند...اما...امسال باید با همه ی سال ها متفاوت باشد. این بار بی توقع تولدم را تنهای تنها برای خودم جشن میگیرم...بی آنکه شبش زار بزنم...

+ یک ماهُ چهار هفته به تولدم ♥


+

♫ Beyoglu Asiklari - You Are My Everything  ♫

 

+ نوشته شده در جمعه ۲۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۷ توسط فاطمـه | بنویسید
عرفـــــ ـــان
۲۶ تیر ۹۴ , ۱۹:۱۸
*کپى کردنِ بدونِ اجازه یک نوع دزدیه ... میدونستى ؟ *
من فقط اسمِ آهنگو کپی کردم که دانلودش کنم :)
اشکالی نداره ؟
این موزیک عالی بود ...
من بعضی وقتا انقدر دلم یک موزیک بی کلام خوب میخواد که از سایتای مختلف ۱۰۰ تا ام دانلود میکنم هیچ کدوم به دلم نمیشینه !
ولی این حاضر آماده ... خیلی ممنون :)

پاسخ :

عیب داره کپی کن :*
آره موزیکش خیلی خوبه :)
حدیثه
۲۷ تیر ۹۴ , ۰۳:۰۲
آخ جووون ٤ روز بعدشم تولد من
١٧ سالم تموم میشه
منم با لینکه هنوز کلی مونده همش به این فک میکنم که کی تبریک میگه یا کی نمیگه  و من چی جواب بدم 😁
واسه قالب باشه پس فقط هدر عو با این فونت بزن مرسی ❤

پاسخ :

میسازم برات تو همین هفته ...
فاطمه .ح
۲۷ تیر ۹۴ , ۰۴:۴۵
پیش پیش مبارک!

پاسخ :

ممنون :)
سرهنگ
۳۰ تیر ۹۴ , ۰۱:۰۱
آفرین :) تلاش خوبه ، ولی یادت باشه قرار نیس بازده این تلاش صد در صد باشه .. این که ازش توقع کمال داشته باشی ، خودش فی نفسه یه توقعه . 

پاسخ :

آره..درست میگی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان