دریـای خیال...

دریا را دوست نداشته ام هیچ وقت.نه تنها آرامم نمیکرد بلکه بی قرارم میکرد.اما این بار دوسال بود که دریا نرفته بودم.کسی نه علاقه ای به رفتن داشت نه حوصله ای.من اصرار کردم که دلم دریا می خواهد.مجبورشان کردم تکانی به خود دهند و بار و بندیلشان را ببندند و برویم دریا.زیاد انتظار کشیدم که بالاخره برسیم،اما رسیدیم.آنقدر دلم برا شنیدنِ صدایِ امواجش تنگ شده بود که میخواستم یک دلِ سیر بغلش کنم و محو شوم میان آب ها.من عوض شده بودم.آن قدر که دریا و موج هایش سراسر آرامش بود برایم.دو سال بود که من ، علایقم ، دلتنگی هایم جورِ دیگری شده بودند.

در خیالاتم نام دخترم را بارها عوض کرده بودم ؛ تبسم،رها،لیلی،باران،گل گیسو،بارانا...این بار دریا !

من و دخترم ،دریا، روی ساحلِ شنی نشسته ایـم و چشم دوخته ایم به موج های مشوش دریا.سکوت را میشکند و با صدای دلربایش میپرسد "مامان،چرا اسم من را دریا گذاشتی؟" و من میگویم از تابستانی که عاشقِ دریا شدم ؛ از پاییزی که حتما یک روز کنارِ دریا ، عاشقِ پدرش شده ام،از عهدی که با هم بستیم،از اینکه خواستیم تنها دریا باشد که خلوتِ عاشقانه مان را دیده باشد...میگویم...باز هم میگویم از تابستانی که بعد از دوسال ؛ دلتنگِ دریا شدم و عاشقش...

+ دریا نگـاری هایم را که شاملِ 6 عکس است در اینجا ببینید #دریا_نگاری_دخترک

+ ساخته شده توسطِ من "کلیک"

+ نوشته شده در شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۵ توسط فاطمـه | بنویسید
عرفـــــ ـــان
۱۰ مرداد ۹۴ , ۲۱:۵۸
خوشحالم که خوش گذشته :)
یه مشکلی پیش نمیاد وقتی آدم اینطوری خیالپردازی میکنه ؟
خوبی زیاد داره مثلا حاله خوبی به آدم دست میده تو اون لحظه و احساسِ آرامش میکنه ...
ولی وقتی به خودم میامو میبینم همش خیالاتِ حسِ بدی بهم دست میده !
این که با تمامِ وجودم دوس داشتم واقعیت بود !
خیالاتِت آخرش اینطوری نمیشه ؟ :)

پاسخ :

ممنون :)
نع...من یکی که با خیالاتم زنده ام...
اصن خیلی وقت ها دوست ندارم واقعی شه...
من دیوونه ام...شما جدی نگیر :)))
فاطیما کیان
۱۱ مرداد ۹۴ , ۰۰:۴۴
چقدر زیباست دریا :)

پاسخ :

:)
یک مردِ جدّی
۱۲ مرداد ۹۴ , ۱۷:۲۵
دریا نگاری عالی بود :-)

پاسخ :

مچکر :)
رضا فاطمی
۱۳ مرداد ۹۴ , ۱۱:۳۰
بسیار عالی...

پاسخ :

ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان