عـاشقـانه ی دلچسب...

برخلافِ روحیـه ی بسیار حساس و احساسی بودنم ؛ به هیچ عنـوان فیلم های بیش از حد رمانتیک را نمی پسندم -___- فیلم که بیش از حد رمانتیک شود ترجیح میدهم وقتم را به درست کردنِ سالاد شیرازی یا املت صرف کنم ( با توجه به اینکه از آشپزی و کارِ خانه متنفرم ) تا دیدنِ آن فیلم.

امروز از سرِ بیکاری، "سیندرلا 2015 " را دانلود کردم.در حدِ معقولِ موردِ علاقه ام عاشقانه بود :) خلاصه کیف کردم از دیدنَش ^__^

الان هم سه چهار ساعتی میشود که دست زیرِ چانه به شاهزاده ی موردِ علاقه ام فکر میکنم.اولین بار بود که این همـه به سیندرلا حسودی ام شد که شاهزاده اینقدر شیفته اش شده است.واقعا وجود دارند از این شاهزاده ها؟!

*" مهربان باش و شجاع "*

سیندرلا را با دوبله ی گلوری ببینید. (سانسور هم ندارد. ) "کلیک"

پوسترشان ^___^

14 مرداد ؛ 1394 ...

+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۰ توسط فاطمـه | بنویسید
فاطیما کیان
۱۴ مرداد ۹۴ , ۱۹:۵۱
من هم دیدمش,خیلی زیبا ساختنش با اینکه داستان زیادی تکراریه ولی خوب بود :)

پاسخ :

اوهوم...
من بچگی عاشقِ کارتونش بودم...
اینم دیدم عاشقش شدم :)

✿شمیم زندگی✿
۱۴ مرداد ۹۴ , ۲۰:۱۶
وای خوش به حالت
من ارزومه این فیلم رادانلودکنم
همزادمن درکودکی سیندرلابود.....

پاسخ :

خیلی خوبه فیلمش :)
حتما ببین :*
ماسال نیوز
۱۵ مرداد ۹۴ , ۱۱:۱۲
موفق باشید

پاسخ :

ممنون :|
هپی هانتـــــــر
۱۷ مرداد ۹۴ , ۱۱:۲۵
اعتقاد من بر این است کع اینجور شاهزاده ها فقط تو فیلما وجود دارن...
مردها همشون موجوداته فضایی هستند که شناختشون سختترین کاره عالمه

پاسخ :

شاید اینطور که میگی باشه ولی من همیشه در آرزوی فردی مثل شاهزاده هستم...
هپی هانتـــــــر
۱۷ مرداد ۹۴ , ۱۶:۴۷
اینجا لینک رو بده فاطمه

پاسخ :

نمیشه حنانه :(
بلاگفا اونم نمیذاره :((
دیوانه ی نارنجی صفت ... !
۱۸ مرداد ۹۴ , ۲۰:۳۳
منم میخوام دان کنم :))))

پاسخ :

:)))
سوگنـ ـد
۱۹ مرداد ۹۴ , ۲۱:۱۲
اوفف من هیچوقت نمیتونم این فیلما رو تا آخر دووم بیارم :))

پاسخ :

ای بابا :)))
چرا ؟
هپی هانتر
۲۴ مرداد ۹۴ , ۱۱:۳۳
منم دارم کم کم میام بیان.... بلاگفا اعصاب نمیزارههههه -_-

پاسخ :

مگه چی شده بازم؟
میم بانو
۰۶ شهریور ۹۴ , ۱۹:۵۹
خوشششش به حالت من اجازه ندارم از اینجور فیلما ببینم :'(
ینی فیلمایی که سانسور ندارن
بکشم خودمو؟و اضافه کنم عاشق سیندرلام اولین کارتونِ دوران کودکیم بود و روزی هزاااار بار میدیدمش :) هنوزم گاهی اوقات میذارم و نگاهش میکنم

پاسخ :

این هیچ صحنه ای نداره ! به جز بوسه ی آخرش ! همین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان