فـرشته ی بـی بال

مادر بیشتر از همه میداند که چه موقعی میزند به کله ام.چه موقعی عصبی ام،کلافه ام و دستُ دلم به هیچ کاری نمی رود.می داند که آن زمان نه موزیک های سینـا سرحالم مى آورد نه صدای علی زندوکیلی و نه حتی مرجان فرساد.میداند که کل نمایشنامه های اشمیت را هم جلویم بگذارد دست بهشان نمیزنم.عکس های جذابِ اینستاگرام جذبم نمیکند.نه پیراشکی های سرمیدان مرا به شوق میاورد نه نوتلا. تبدیل میشوم به دخترکِ غرغرویی که از زمین و زمان شاکی است و قطعا در همان لحظه جایی از بدنش هم درد میکند ! به عنوان مثال قوزک پای راستش ! اما مادر میداند دردم از قوزکِ پایـم نیست. میداند دل دخترکش پُر است.حرف هایش روی هم تلنبار شده اما گوش شنوایی را پیدا نمیکند.میداند که کم مانده است بترکد از غصه...

امروز از آن روز ها بود که نه کتاب خواندم ، نه فیلم دیدم ، نه اینستاگردی کردم ، نه دلم هوس خوراکی های جذاب کرد.امروز حالم را به دستِ مادر سپردم. مثل بچگی از سروکولش بالا رفتم. با هم جدول حل کردیم. او خیاطی میکرد و گذاشت تا دلم میخواهد حرف بزنم. آنقدر غرغر کنم که خالی شوم. و الان سبکم. سبک و خوشحال. در حدی که میتوانم غروبِ این جمعه را به خوبی بگذرانم...خوبِ خوبِ خوب...

+ میدانم که این پست های آخرم غم و غصه و ناراحتی هایش بیشتر است ولی باید بنویسم که خالی شوم و بتوانم دوباره پُر انرژی باشم و شاد...

+ نوشته شده در جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۹ توسط فاطمـه | بنویسید
فاطمه .ح
۲۳ مرداد ۹۴ , ۰۸:۳۵
اینکه الان غم و قصه و ناراحتی نمیباشد!!!!!!!
این که شادیست مثلا.

این دیگه چ مدل سنجاق کردنه o_O

پاسخ :

بالاخره بازم توش غم و غصه هست...
عرفـــــ ـــان
۲۳ مرداد ۹۴ , ۰۹:۴۴
منم خیلی غر غر دارم ولی کسی نیس حوصلمو داشته باشه :)

پاسخ :

:)
نیمه سیب سقراطی
۲۳ مرداد ۹۴ , ۱۰:۲۲
خدا این مامانا رو ازمون نگیره که فقط اونا هستن که میتونن تحملمون کنن و دم بر نیارن با این غرغر هامون :)

پاسخ :

دقیقا :)))
فاطیما کیان
۲۳ مرداد ۹۴ , ۱۲:۲۸
این روزهای اینچنینی رو نه معشوقه پر میکنه نه رفیقی شفیق , فقط مادر حل و راست وریستش میکنه ....

پاسخ :

همینطوره...
فاطـــمه نوروزی
۲۴ مرداد ۹۴ , ۲۰:۱۷
روزت مبارک دخترک شــــهریوری
روز ♥♥دختر♥♥

پاسخ :

ممنونم :)
فاطـــمه نوروزی
۲۴ مرداد ۹۴ , ۲۰:۱۸
فاطمه وبلاگ درست کردم
قالب درست میکنی برام؟

پاسخ :

مبارکه :)
خیلی دلم میخواست ولی متأسفانه نه فوتوشاپ بلدم نه Html و نه css ! واسه وبلاگِ خودمم کلی ور رفتم باهاش که تونستم درستش کنم...اونم کاری نکردم فقط هدر گذاشتم براش...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان