میفهمید که ؟!

... ثبـت شده در بلاگـفای نـابود شده ...

*قدیـمی*

-آقا شرمنده من دو تومن بهتون اضافی گفتم!همون ده تومن میشه کرایه تون.

+نه این چه حرفیه ! دوتومن که این حرفارو نداره،رفتنی از ما 20تومن گرفتن...!

-خلاصه گفتم راضی باشید،آخه میدونید من مسافرکش نیستم،مهندسم.مجبورم که بعضی وقتا مسافرکشی کنم،میفهمید که؟!

اسفندِ 93 - شیراز


 

+ نوشته شده در دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵ توسط فاطمـه | بنویسید
فاطمه .ح
۲۷ مرداد ۹۴ , ۱۵:۰۴
:/

پاسخ :

چیه  ؟:|
نیمه سیب سقراطی
۲۹ مرداد ۹۴ , ۱۲:۳۶
خوب می فهمم ، خوب ِ خوب :|

پاسخ :

هـی..
هامون هامون
۰۱ شهریور ۹۴ , ۱۸:۲۳

واو !!

تاسف به دولت !

واقعا باید تاسف خورد .

خیلی ها هستند که حتی تحصیلات آکادمیک ندارند اما ..

پاسخ :

بله متأسفانه.
محمد محمدیان
۰۳ شهریور ۹۴ , ۱۷:۵۵
خیلی خوب میفهمم
دردها یکیه

پاسخ :

...
علی یارپور
۰۶ شهریور ۹۴ , ۲۰:۱۹
آره هههیی

پاسخ :

...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان