هیجـان و تخیل در کنارِ هَـم :)

باور کنید حتی فکرشم نمی کردم که اینقدر از سریال های فانتزی و تخیلی و رازآلود خوشم بیاد :)
اگه دُز تخیلتون کم شده این سریال عالیه...!







+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۵ توسط فاطمـه | بنویسید
آزیش
۳۰ مرداد ۹۴ , ۰۰:۱۲
من که اصلا دوست ندارم فاطمه :|


پاسخ :

چرا ؟
تخیل بهترین بخشِ زندگیه :)
parisa .A
۳۰ مرداد ۹۴ , ۱۸:۳۱
مگ داریم تخیل من کم بشه؟؟:)

پاسخ :

:)))
علی یارپور
۰۶ شهریور ۹۴ , ۲۰:۱۷
میشه بگی از کوجا دانلود کنم اسم سایت یا لینکش رو برام می فرستی ؟

پاسخ :

لینکش روبزارم شاید فیلتر شم :)
اسم سایت ایران فیلم هستش...
علی یاد
۰۹ شهریور ۹۴ , ۱۸:۵۳
لینکشو میشه بذارین ؟
از کجا دانلود کنم ؟ سایت بدین

پاسخ :

از سایت ایران فیلم میتونید اشتراک بخرید و دانلود کنید :)
فرزند ادم منتظر یوسف زهرا
۲۳ شهریور ۹۴ , ۱۲:۲۸
بچه ها یک نظر اینطور فیلم هـــــــــــــــانگاه نکنید هم دل امام زمانمون به درد میاد هم اینکه این فیلم ها دسیسه های غربی هاست



هوشیـــــــــــــــــــــــــــــار باشیـــــــــــــــــــد جنگ در دنیای مجازیست مبادا شکست بخوریم

پاسخ :

:|||||||||||||
این فیلم سراسر تخیل و هیجانه...چه ربطی به امام زمان داره ؟!
خدایا...نجاتمون بده از تعصبات :||
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان