نصف نصف !

باشد،قبول ! این بار خودم پیش قدم میشوم برای پایان دعـوا اما،دیگر هیـچ وقت اجازه نمیدهم صمیمیتی در کار باشد...اگر این حسِ خوبِ درونم نبود شاید هرگز همچـین کاری نمیکردم و جلو نمیرفتم ؛ هست اما تنها نیست،حس بد هم در کنارش هست "کینه". همیشه قرار نیست تمامِ پیروزی نصیب "خوب" بشود...نصف نصف...!


+ نوشته شده در شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۸ توسط فاطمـه | بنویسید
فاطمه .ح
۳۱ مرداد ۹۴ , ۱۶:۱۴
عهدی جالب و به جایی ست انگار !

پاسخ :

:)
عرفـــــ ـــان
۳۱ مرداد ۹۴ , ۱۷:۰۷
اگه من بودم که دوس داشتم یا طرف منو ببخشه کامل یا کلا نبخشه !
از نصف نصف خوشم نمیاد :/

پاسخ :

مسئله اینجاست اون مقصر بوده ولی نمیخواد اینو قبول کنه و برای آشتی پا پیش بذاره !
عرفـــــ ـــان
۰۱ شهریور ۹۴ , ۱۵:۵۰
عه من فکر کردم قبول کرده !
اگه اینطوریِ که نصف نصفَم زیادشه ...

پاسخ :

اوهوم...
مَـن
۰۸ شهریور ۹۴ , ۰۶:۴۲
سخت نگیر دوستم .. 

پاسخ :

:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان