مبهم...مثل یک خوابِ شیرین

از همان لحظه که از در خانه خارج شدم انگار که من و کوچه و ماشین همگی عناصرِ یک خواب شده ایم.خواب زمانیِ به اوج خودش رسید که حتی با جیغ و داد هایی که از فرط هیجان و خوشی میکشیدم هم تمام نمیشد و بیدار نمیشدم. خوابش شیرین بود.آنقدر شیرین که نمیخواستم تمام بشود. اما درست از همان جا که از سالن بیرون آمدم تمام شد.گویی ماه ها پیش آنجا بوده ام...به همین سادگی و ابهام...

روزِ تولد دوست قدیمی ام {کلیک} همزمان شده بود با اولین کنسرتی که در زندگی ام میرفتم.کنسرت خواننده ی محبوبم؛سینا حجازی. شاید این دوتا در ظاهر ارتباطی با هم نداشته باشند اما من حس خوبی ازشان گرفت.تلاقی این اتفاق با هم. کنسرت جور شد و من دیشب سینا را هر چند از دور ، دیدم. با او همخوانی کردم و تا توانستم جیغ زدم و هورا کشیدم. حتی بدونِ توجه به صدای بَدم.وصف خوبیش از من برنمی آید.

+ برایمان آهنگی را خواند که تا به حال منتشر نشده و به نظرم خیلی خیلی قشنگ بود با نامِ "خوابشو دیدم"

نمایی از سالن قبل از انفجار خنده {کلیک}

من و از این جینگیل ها قبل از شروعِ کنسرت :) {کلیک}

سینا و سینا چشمک {کلیک} و {کلیک}

موزیک های اجرا شده به ترتیب : 1) بادبادک 2) بارون 3) لیلی 4) بزار بگن 5) ماما 6) خودتی 7) باریدم 8) دیدی داری 9) هارمونی 10) زن معمولی 11) ینی صبح شده 12) خوابشو دیدم 13) رفیق 14) تیک تیک تیک 15) آی دل 16) دوباره "لیلی" 17) دوباره "دیدی داری"

+ نوشته شده در جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۲ توسط فاطمـه | بنویسید
المی ...
۱۸ دی ۹۴ , ۰۱:۱۳
سینااااااااااااا
عشخ من
البته صداش عشقه ها یه وخ زنش نیاد تیکه پارمون کنه

پاسخ :

عشق ما نیز هس:)))
زن نداره راحت باش :دی
المی ...
۱۸ دی ۹۴ , ۰۱:۱۵
زن معمولیش ک جدیده بارونشو تو بلاگفا همش مزاشتم رو وبم
عهه گلدون شمعدونیشو چرا نخونده:|
بهترین اهنگشه:|
اون دو تا همیشه رو وبم بود بجز مواقع عزاداری^__^
ینی صبح شده شو دوس میدارم
ماما ش رو نععع
اممم زن ش رو هم دوس داشتم

پاسخ :

خیلی آهنگای خوبی داشت ولی فقط همینا رو آماده کرده بود...حتی اصرار کردیم تهران رو بخونه نخوند :|
ماما ش که خیلی خوبه ^_^ مامانِ خودشم اومده بود :)
رگـ ـها
۱۸ دی ۹۴ , ۰۱:۱۵
حجازی خیلی خوبه ، 
یه خوب دیوونه ! :))

پاسخ :

آری...:))))
همآ هستمـ ! دیوآنهـ ای نآرنجی صفت !
۲۰ دی ۹۴ , ۱۲:۰۷
سلام شهریوری جانم :)

پ.ن : سینا عالیه

پاسخ :

سلام دیوانه جانِ نارنجی صفت :)
بعله بعله همنیطوره :)
parisa .A
۲۰ دی ۹۴ , ۲۲:۲۰
این خیلی خوب :)) 
خیلی خیلی خوب و پر انرژی می باشد :))

پاسخ :

آره به شدت ... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان