من یک اسلیترینی هستم!

و اما آخرین پست امشب. خب یکم دیرتر از بقیه رفتم سراغش ولی رفتم به هر حال :) هری پاتر رو میگم. در عرض یک ماه کل کتاب ها و کل فیلم هاش رو دیدم. میزان حسِ فوق العاده ای که به من داد رو نمیتونم بگم. و به ضرس قاطع هر کس این کتاب ها رو نخونه اشتباه بزرگی کرده !!!

بهترین شخصیت فیلم و کتاب در نظر من پروفسور اسنیپ بود. برعکس خیلی ها از همون ابتدا ازش بدم نیومد (شاید به این دلیل که همیشه جذب شخصیت های جدی و تقریبا منفی داستان ها میشم) و اواخر داستان که فکر میکنم همه عاشقش شده باشند ، من دیوونه ی این آدم شدم ، سوروس اسنیپ...

به پیشنهاد دوستانم به سایت پاترمور سر زدم و گروهبندی شدم :)) برخلاف تصور خودم و دوستام افتادم در :

بعله :)) من یک اسلیترینی هستم ! هم گروه با لرد ولدرمورت و پروفسور اسنیپ !

که البته واقعا هم خوشحال شدم که با اسنیپ عزیز هم گروه هستم. سیما و مطهره گریفندوری هستند و مهرانه هافلپاف (البته مهرانه بار دوم هم آزمونش رو داد و افتاد گریفندور ولی من همون بار اول رو حساب میکنم :دی )

نیازمند به یک ریونکلاوی هستیم که کامل شیم ^_^

+ بکسی بین اطرافیانم هست که گویا شاکیه آدم هایی مثل من طرفدار هری پاتر باشن! آدمی مثل من که آرومه ! و هرازگاهی پیام میده و مسخره میکنه و هر چی دلش میخواد میگه (نمونه ی یک مردم آزار واقعی!) چون به نظرش حضور من در جامعه ی پاترهد ها یک ننگ به حساب میاد! چرا مردم اینقدر قضاوت های الکی میکنند در مورد آدم ؟ چرا به خودشون همچین اجازه ای میدن ؟

 

+ نوشته شده در سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۸ توسط فاطمـه | بنویسید
پرتغالِ دیوانه
۳۱ شهریور ۹۵ , ۱۳:۰۰
چرا من نمیتونم با هری پاتر ارتباط برقرار کنم ؟ :|
آی‌لار :)
۰۱ مهر ۹۵ , ۱۷:۳۳
ولکام تو دِ پاترهدز سوسایتی! :)

+ میشه لینک گروهبندی پاترمورُ بهم بدی؟ من تا حالا هزار بار رفتم توش ولی پیداش نکردم -_- ولی ریونی میشم فک کنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان