دو صفحه ی جدید

دو صفحه ی جدید در اینجا ایجاد کرده ام.

در قسمت "بریده هایی از کتاب" بخش هایی از کتاب هایی را خوانده ام و دوست داشته ام قرار داده ام و مدام به روز می شود.

و در قسمت "ویدیوهای من" ویدیو هایی قرار می گیرد که خودم ساختمشان. اولین ویدیو را هم گذاشته ام.

امیدوارم خوشتان بیاید :)

منتظر انتقادات و پیشنهاد هایتان هستم.

 

+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۶ توسط فاطمـه | بنویسید
قاسم صفایی نژاد
۲۶ اسفند ۹۵ , ۱۷:۰۹
خیلی خوبه. موفق باشید
منم یه صفحه «نقل قول» دارم شبیه بریده‌هایی از کتاب که شما دارید

پاسخ :

چه عالی :)
نرگس :)
۲۶ اسفند ۹۵ , ۲۰:۱۸

"نگفتم؟ ببین اسکار، ما دو نوع درد داریم که از جنس کاملا متفاوتند : درد جسمى و درد روحى؛ درد جسمى را مى شود تحمل و برطرف کرد؛ اما درد روحى، دردى ست که خودِ انسان ها آن را براى خود برمى گزینند."


این خیلی خوب بود :))))

این دوتا بخشی که اضافه شده به نظرم خیلی خوبن مخصوصا بریده هایی از یک کتاب. ادمو مشتاق میکنه اون کتابو بخونه.

پاسخ :

اوهوم
خیلی خوبه که آدم با کتاب جدید آشنا شه
آقای دال
۲۷ اسفند ۹۵ , ۱۲:۳۸
جالب 

پاسخ :

:)
ــ یاس ــ
۲۷ اسفند ۹۵ , ۲۱:۴۵
خیلی خوب بود، هر دو بخش برای من خیلی جذابه
و ویدئویی که گذاشتی خیلی حس خوبی منتقل میکرد، یه مجموعه ی دلنشین از جزئیات حال خوب کن دنیامون:)

پاسخ :

خوشحالم که دوست داشتی ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان