برایتان کتاب آورده ام!

سلام به همه. وسط فرجه ای که برای امتحانات داده اند، آمدم که یک نویسنده و دو تا کتابش را معرفی کنم و بروم. مناسبت این معرفی این است که کتاب این خانم نویسنده در نظرسنجی سال 2017 گودریدز در بخش کمیک جایزه برده است! بله این کتاب کمیک است! من خودم خیلی اهل کتاب های کمیک نیستم و چند تایی بیشتر نخوانده ام اما این دو کتاب آنقدر بامزه است که اگر نخوانید پشیمان می شوید.

خانم "سارا اندرسون" نویسنده ی دو کتابِ Adulthood Is a Myth و Big Mushy Happy Lump است که هر دوی این کتاب ها به ترتیب در سال های 2016 و 2017 جایزه ی بخش کمیک نظرسنجی گودریدز را برده اند!

خانم اندرسون هر از گاهی کارهایش را در صفحه ی اینستاگرامش هم به اشتراک میگذارد؛ برای همین ممکن است با این دخترک بامزه ی کتاب هایش آشنا باشید :)

من برایتان لینک دانلود دو کتاب را میگذارم. زبان اصلی هستند اما خیالتان راحت! آنقدر آسان است که نیازی به زبان انگلیسی قوی ندارد.

+ در ضمن ممنون از نظرهای خوبتان در پست قبلی. سر فرصت همه شان را جواب می دهم. خوشبختم از داشتنتان ^__^

دانلود کتاب Big Mushy Happy Lump

دانلود کتاب Adulthood Is a Myth

+ نوشته شده در شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰ توسط فاطمـه | بنویسید
Fa Ella
۱۳ دی ۹۶ , ۱۴:۳۹
و استیکرای معروفش :د

پاسخ :

دقیقا :)
tahi :D
۰۳ اسفند ۹۶ , ۱۵:۳۵
سارا همزادمه سارا رو از ته دل دوست دارم
بعضی وقتا اونقده خوبه که دوست دارم بغلش کنم
دوست دارم پارتنرم واسه تولدم برام "بزرگ شدن خواب و خیاله" رو بخره!
{در حالی که برای اولین بار در این وب کامنت میگذارد و پارتنر هم ندارد کامنت را ارسال میکند}

پاسخ :

اااررره عااالیه :)
اصن یه وقتایی خود خود منه :))
من استیکراشم تو تلگرام دارم و خیلی استفاده میکنم :))
یه دونه ش هست که خودش و دوس پسرش دارن پیتزا میخورن و فیلم میبنن تو لپ تاپ و پتو پیجیده ان دور خودشون! اون فانتزی منه قشنگ =))
ایشالا یه روز برا تولدت بگیره :)))
tahi :D
۰۴ اسفند ۹۶ , ۰۹:۰۲
خودش پیداش شه نمیخوام تولد بگیره :(( D:
میشه بذاری پکش رو؟ فکر کنم همونیه که خودمم دارم اما دوست دارم ببینمش شاید اون نباشه!
من عاشق اونم که دستشو دراز میکنه طرف دوست پسرش بعد توی استیکر بعدی بغلش میکنه ^_^

پاسخ :

اینه
https://t.me/addstickers/Sexclusive4
من خییییلی دوستش دارم ^_^
آنیا بلایت
۱۳ اسفند ۹۶ , ۱۳:۰۰
بی‌نهایت عاشق کامیک های این شخصم:')) کلی ازشون رو بصورت اسکرین شات دارم و هر چند وقت یکبار می‌خونمشون دوباره به خودم میگم واقعا راست گفته:))

پاسخ :

آره واقعا خیلی راسته :)
ار کیده
۱۹ اسفند ۹۶ , ۰۶:۳۶
با توجه به پست ها میتونم بگم شما یک گودریدزی اصیل هستید :دی
شما همشهری :))

پاسخ :

من خیلی گودریدز و فضاش و کاربر هاشو دوست دارم ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان