دلتنگی

آشنایی با دنیای مجازی برای من از وبلاگ شروع شد. اسم اولین وبلاگم "ستاره ی من" بود. وقتی ساختمش،فکر کنم 13 ساله بودم. یعنی چیزی حدود 5 سال پیش. بعد از آن چندین و چند وبلاگ دیگر ساختم تا الان که اینجایم. امروز بعد از مدت ها سری زدم به وبلاگم و دیدم آن جعبه ی آمار سمت چپ، عمر وبلاگ را 999 روز زده. یک لحظه تمام آن سال هایی که تو وبلاگ نویسی گذرانده بودم آمد جلوی چشمانم. به یاد دوستانی افتادم که روزگار خوشی را پشت این مانیتور ها کنارشان گذرانده بودم. چند تایی شان ماندند و حتی تبدیل به دوستای حقیقی ام شدند و بقیه هم رفتند و دیگر هیچ خبری ازشان ندارم. دلم تنگ شده به این فضا، به این آدم ها...

دلم میخواهد مثل قبل از خودم و روزمرگی هایم بنویسم. جایی باشد که بتوانم خودِ خودم باشم. دلم تنگ شده و میخوام دوباره باشم و دوباره بنویسم. کنارم هستید؟

+ نوشته شده در جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸ توسط فاطمـه | بنویسید
الی .
۲۷ بهمن ۹۶ , ۱۳:۴۸
هستیم :)

پاسخ :

مرسی زیاااد :)
ftm lale
۲۷ بهمن ۹۶ , ۱۴:۰۰
:)

پاسخ :

:*
آقای خاص
۲۷ بهمن ۹۶ , ۱۴:۳۱
شور من! وای نات؟
بنویس آقا. می‌خونمت :)

پاسخ :

مرسی از شما رفیق جان :*
Masi Rika
۲۸ بهمن ۹۶ , ۱۷:۳۶
چقد خوب که تصمیم گرفتی دوباره بنویسی!:)
منم هستم و میخونمت!:)

پاسخ :

مرسی زیااااد :)
my life
۱۳ اسفند ۹۶ , ۰۱:۴۶
منم خلموش میام البته؛)

پاسخ :

:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان