اتفاقات جدید

چند وقت شد نبودنم؟ یک ماه؟ دو ماه؟ چندان فرقی هم نمی کند. آنقدر اتفاقات زیادی در این مدت افتاد که انگار چند سالی بزرگ ترم کرد. نمی دانم چرا وسط این همه ارائه و کنفرانس و امتحان، یکهو دلم هوای اینجا را کرد. همین روز ها می آیم تا بگویم. حرف زیاد دارم. باید بگویم این گذر سال ها نیست که آدم را عوض می کند، بلکه حضور تجربه های جدید است. من الان فاطمه ای هستم که خیلی سخت فاطمه ی دو ماه پیش را می شناسم...

+ نوشته شده در جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۵ توسط فاطمـه | بنویسید
tahi :D
۰۴ خرداد ۹۷ , ۱۳:۲۷
عزیزم گذر زمان و اتفاقایی که توی تک تک لحظه ها برامون میوفته همشون میتونن مارو متحول یا عوض کنن :))) امیدوارم که تغییرت به سوی بهتر شدن باشه.

پاسخ :

امیدوارم :)
مهدی یار
۰۴ خرداد ۹۷ , ۱۹:۴۵
خوبه که برگشتین.

پاسخ :

مچکرم.
هانا :)
۰۵ خرداد ۹۷ , ۱۰:۳۳
عای عای کجایی بی معرفت !!!!!؟؟؟؟ ..گاهی که وقت داشتم میومدم ببینم چرا نمینویسی اخه -_- چرا ستاره ت هی خاموشه :دی

تجربیاتتو شریک میشی عایاا:)؟

پاسخ :

میام میام و مینویسم! اونقدر حرف دارم که نمیدونم چجوری باید بنویسمشون :)))
پر ِ خاکستری
۰۶ خرداد ۹۷ , ۰۸:۲۲
میدونین گذر سالها هم آدما رو عوض میکنه، ولی سرعتش خیلییییییی پایین تره خیلی :) واسه همین آدمایی که فعال ترن و بیشتر میخونن موفق ترند :))

پاسخ :

اوهوم! چه حرف درست و قشنگی :)
niloo
۲۹ خرداد ۹۷ , ۲۱:۱۹
کجا بودی تو دختر؟ نگران شده بودم 😓 از قبل عید غیب شدی گفتم نکنه یه بلایی سرش اومده!
ولی با این پستی که گذاشتی بیشتر نگران شدم،چی شده؟
(تعجب نکن ک منو نمیشناسی من چن ساله خاموش وبلاگاتو میخونم😅)

پاسخ :

عزیییزم :*
بالاخره شروع کردم به نوشتن. چند تا پسته. توضیحات کل این چند وقت.
.. αтιє ..
۰۹ تیر ۹۷ , ۰۹:۵۵
آره.. تجربه ها:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان