پایان

وبلاگ نوشتن می‌تونه شبیه یه اعتیاد باشه. من می‌گم از نوع خوبش. هر چیزی که بهت مجال نوشتن بده خوبه و البته کنارش معاشرت‌های وبلاگی که همیشه برای من خاطرات قشنگی رو رقم زدن. خلاصه که با این افکار و بعد از مدت‌ها کلنجار رفتن با خودم تصمیم گرفتم در وبلاگ جدیدی بنویسم. یکی از بزرگ‌ترین دلایلش اینه که آدم‌های زیادی از دنیای غیرمجازیِ زندگیم آدرس این وبلاگ رو دارن و یه دلیل دیگه‌ش هم بیشتر دلیه. دیگه اونقدری که باید اینجا راحت نیستم. دل دل کردم که این پُست رو بذارم یا نه. در نهایت تصمیم گرفتم بنویسم و بگم اگه کسی به این معاشرت‌های وبلاگی علاقه‌منده، آدرس جدید رو بهش بدم. 
و در نهایت اینجا پایانِ در جست‌وجوی ناکجا‌آباده. چند سال فعالیت و نوشتن از هر دری با هر زبانی. همچنان دوستش دارم و ممنون که این مدت بودین اینجا. 

خدانگهدار

+ نوشته شده در شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۸ توسط فاطمـه
در دنیای موازی بالرینم. آواز می‌خوانم و حتی با سفینه ام میان ستاره ها و کهکشان ها سفر می‌کنم. اما اینجا و در این دنیا، به تماشای قصه ها نشسته ام. قصه ی آدم ها، خیابان ها، سایه ها و سکوت ها.

"کُل واحد منا فی قلبه حکایة"
قالب عرفـان